Nyheter

SLIK GIKK DET: Neutral Baby

Neutral Baby er en hel serie allergi- og miløvennlige produkter som kom på markedet i februar. Målet til Sara Lee er å bli markedsleder - det vil si å bli større enn Natusan. Serien omfatter våtservietter, sjampo, bad, olje, lotion og sinksalve. Den er anbefalt av Astma- og allergiforbundet, og den er svanemerket.

Publisert Sist oppdatert

Mest M våtservietter

Kjell K -Ove Henriksen

Kiwi K Vestnes: --- Vi har solgt noe våtservietter, men m lite av de øvrige produktene p . Neutral har h et kjent navn, som kundene k nok forbinder d med parfymefrie produkter p . De må sikkert s ha litt lenger tid for å hevde seg mot konkurrenten. Jeg liker ikke eksponeringsemballasjen til hyllen. Poeng: 2/10 Selger mest emv

Brit Nordbakk

Ica Nær Lierne: - Den ligger ikke inne i sortimentet. På våtservietter selger vi bra av Icas egne merkevarer. Kundene her er veldig fokuserte på Ica-produktene. Poeng: - Dårlig salg

Harald Fosen

Coop Obs Haugesund: - Vi har solgt noe sjampo, men serien selger dårlig hos oss. Kundene foretrekker Natusan eller Änglamark. Poeng: 3/10

Powered by Labrador CMS