Nyheter

Tre nye med Omega-3

På et møte med Ica og Norgesgruppen i dag orienterte tilsynet om at innkjøpsavtalen mellom Coop og Rema 1000 blir en del av vurderingsgrunnlaget. Avgjørelsen utsettes dermed med nesten to måneder.

Publisert Sist oppdatert

Nordsveen lanserer tre nye helsekostprodukter i Biopharma-serien på dagligvaremarkedet: Omega-3 med krillolje, Selolje og Blåbær+. - Vi ser det som vår oppgave å overføre omsetningen i helsekostbutikkene til dagligvare, og har lansert en rekke produkter som har vist oppsiktsvekkende salgstall, sier salgsdirektør Pål Smith. Omega-3-produktet inneholder krillolje som har et høyt innhold av antioksidantet Astaxanthin.

Selolje skal på sin side være kjent for å være spesielt bra for ledd, muskler, hjerte og hjerne. Biopharma selolje lanseres både som flytende og i kapsler.

Biopharma Blåbær+ inneholder også aroniabær, som har mange av de samme egenskapene som blåbær, i tillegg til c-vitamin, noe som gjør produktet bra for immunforsvaret.

Powered by Labrador CMS