Nyheter

Trege brus- og smogodtleveranser irriterer kundene

Publisert Sist oppdatert

I den siste tiden har svenske bedrifter satset tungt på å sende godteriet rett til dørene våre, ved hjelp av internettbestillinger hos blant annet «Gottekungen.se». Det har ikke gått knirkefritt, skriuver NRK.

Godteribedriften har på sin Facebook-side mottatt hundrevis av klager fra godtesyke nordmenn, som er misfornøyde med servicen. Enkelte har fått feil vare, mens andre ikke har mottatt noe i det hele tatt.

Rino Haugen, som er talsperson for Gottekungen hevder flere av dem som har klaget overdriver.

– Kundene lyver på datoen for å få det til å høres verre ut. Det er ingen som har ventet siden mai, som noen sier. Vi holder for øyeblikket på med juli-utsendelser, sier han til NRK.

Han mener problemene de har hatt i sommer kom på grunn av logistikkproblemer da de flytta produksjonssted fra Strømstad til Småland. Selskapet skriver på siden sin at alle som vil kan få kansellert ordren sin.

Powered by Labrador CMS