For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

På mandag var den to uker lange pølsekampanjen over for Narvesen. Kjøpmann Ann Kristin Gundersen i Narvesen på Oslo Sentralstasjon trodde de ville ende med et salg på rundt 8000 pølser.

KBS

Trolig den beste på pølser

På mandag var den to uker lange pølsekampanjen over for Narvesen. Da Dagligvarehandelen besøkte Narvesen på Oslo Sentralstasjon i hovedhallen, lå de an til å bli Narvesens beste pølseselgere under kampanjeperioden.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS