For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

De to variantene av Slakterens Beste Kjøttboller har vært en kjempesuksess. Det slår markedssjef Karina Solheim (t.v.) og produktgruppesjef Iselin Paulseth Sandvold fast.
De to variantene av Slakterens Beste Kjøttboller har vært en kjempesuksess. Det slår markedssjef Karina Solheim (t.v.) og produktgruppesjef Iselin Paulseth Sandvold fast.

Slik gikk det

Kjøttboller fosser frem

I februar lanserte Gilde to nye varianter av kjøttboller. Omsetningen har vært over all forventning, og i en periode har bedriften hatt leveringsproblemer på grunn av etterspørselen.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS