For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Fjordland styrker laget med Thomas Stokstad (til høyre) som ny kategori- og markedsdirektør. Her sammen med administrerende direktør i Fjordland Petter Brinchmann (til venstre) og smakebiter fra merkevarene Fjordland, Kos og Yoplait.

Ny kategori- og markedsdirektør i Fjordland

Fjordland styrker lederteamet med Thomas Stokstad som vil få en rolle i arbeidet med å videreutvikle Fjordlands merkevarer og markedsposisjoner.

Publisert
Powered by Labrador CMS